Ternats joggingcriterium 2011

Zaterdag was er de laatste van 3 wedstrijden die meetelde voor het loopcriterium in Ternat.

Mijn agenda voor zaterdag stond ‘bomvol’,alles was gepland tot op 5′ 😉 ! In de namiddag stond er daarom maar de 5km op het programma.Om iets na 13u aangekomen en het werd stillaan warm in de zon.Zoals iedereen wel al weet is “Laura” niet echt mijn beste vriendin tijdens het lopen :-).

Ik warmde op samen met Bart H,op de filmset van THUIS ,in den dreef.We bleven zolang mogelijk tussen de bomen en begaven ons om iets voor 2 naar de startzone,daar werd nog even geduld gevraagd (voor de 3de jogging op rij de start uitgesteld) om 14u06′ gingen we van start met zo’n 200 lopers.

Ik wou vandaag nog eens 4’30″/km lopen,de eerste km was voorbij in 4’17” en inbinden was dus de boodschap.In de achtergrond zag ik “de Polle” naderen en ik minderde nog wat vaart om hem te laten aansluiten maar ondertussen was mijn tempo gezakt naar 5’/km.”Sorry Polle ik ga me nog eens in zesde leggen” ;-).de warmte speelde me toch heel wat parten hoor,ik hoop dat het na onze ‘topzomer’ nog eens een echte winter gaat worden…

Ik eindigde toch in een niet onaardige tijd van 24′ rond ,en veel belangrijker,zonder hinder kunnen lopen !

… gisteren opnieuw bij de kiné geweest en blessure evolueert gunstig volgens haar… laat ons hopen 😉

deze week nog één looptraining en 2 fietstrainingen

tot de volgende. Bart

Plaats een reactie