Bloggen in de zomer …



Hello iedereen, berichten posten in de zomer … ’t gaat me nog altijd niet goed af, en ‘k heb in een ‘dode’ periode zonder wedstrijden en/of zonder echte voorbereiding weinig zin om te schrijven 🙂

Wat is er ondertussen allemaal gebeurt? We hadden nog de Affligemloop half juni.waar ik opnieuw bevestigde dankzij mijn vormpeil van de 20km.Hierna gooide ik de riem er even af, en bleef enkel nog de conditie onderhouden door mijn start-2-runners van de 10KM te begeleiden naar hun examen eind juni. De maand juli is traditioneel de ‘rustmaand’, een zalige en deugddoende reis naar Italië was hier een deel van. Augustus had dan weer enkele wedstrijden op de agenda en hieraan nam ik telkens deel als ‘tussendoortje’,  zonder echte voorbereiding liep ik de Katarinajogging en de stratenloop in Denderleeuw.Dan volgde er nog een citytrip naar Parijs….

20140812_072823IMG_20140813_142133

Sinds de laatste week van augustus ben ik begonnen aan mijn 12-weken schema voor de halve marathon van Kasterlee waar ik samen met mijn loopmakker Jurgen ga deelnemen ! We proberen elk hetzelfde schema zo strikt mogelijk te volgen en doen dit beiden individueel, hij woont en traint in Mechelen en ik hier.Onze lange duurlopen gaan we wel samen doen om het zo aangenaam mogelijk te maken 😉  (voor de volgers, ’t is weer met een schema van Energy-lab)

Als tussendoortjes in onze voorbereiding zitten er nog , Dwars door Mechelen op 28 september , als tempo-duurloop van 10km. dan volgt er voor mij nog de Acerta Ekiden in Brussel op 18 oktober om er de kleuren van Jan de Nul te vertegenwoordigen 🙂 , en dan nog wel als slotloper of de laatste 7.195km!

Hedendaags ben ik wat op de sukkel met een infectie van de bovenste luchtwegen,maar met de juiste medicatie zou dat binnen een week moeten vergeten zijn.( vanochtend heb ik toch nog stilletjes een 35′ kunnen loslopen)

Sportieve groeten aan iedereen, en geniet nog van de nazomer 😀

3 gedachtes over “Bloggen in de zomer …

  1. Bart, Bedankt voor je reactie op mijn training. Vandaag ging het echt goed inderdaad. Verzorg je nog en tot binnenkort     Groeten aan iedereen   Jurgen  

  2. Een goed gevuld najaar! …en wat betreft die infectie aan de luchtwegen, ik denk dat dit eigen is aan ons. Welke loper zit er niet mee? Ik denk zo een beetje in de richting van vervuilde lucht 😦

    • Yves, je zou wel eens groot gelijk kunnen hebben … en reken daar nog een nijpend stroomtekort bij deze winter en ’t is hier precies zoals 60 jaar geleden 🙂

Plaats een reactie